Veilig thuis!

27 december 2014 - Amsterdam, Nederland

Allereerst: Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad!

Ik ben weer veilig aangekomen in ons koude kikkerlandje! Het was nog wel even spannend, want toen ik al klaar stond om te gaan boarden werd verteld dat ons vliegtuig vertraging had. We moesten echter weer terug door de migratie en ons bagage ophalen? Dat kon dus geen normale 'vertraging' zijn. Het bleek dat de vlucht werd gecanceld! Ik raakte best wel in paniek, omdat ik natuurlijk ook aansluitende vluchten had. Maar gelukkig, na heel lang wachten, vertelde de vrouw van American Airlines dat ze mijn vlucht om ging zetten naar een directe vlucht van de KLM vanuit Guayaquil naar Amsterdam. Super fijn! Ik zou ook maar een ruim half uur later aan dan gepland op Schiphol aankomen en ik hoefde lekker niet over te stappen :) Uiteindelijk veel beter dus.

Ik was super blij toen ik weer met beide beentjes in Nederland stond. Mijn grote ontvangst comité stond er ook weer, heel leuk!!
Het was op het begin heel gek om weer thuis te komen, maar alles went zo snel weer... En gister en eergisteren fijn kerst gevierd met de familie, waar ik zo lang naar uitgekeken had! :) Ik ben dus helemaal blij.

Nu begint het normale leventje weer... maar met mijn hoofd zit ik soms nog wel een beetje in Zuid-Amerika.

Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben om via deze blog met mij mee te reizen. Ik vind het in ieder geval heel erg leuk dat jullie allemaal zo geïnteresseerd waren en leuke reacties plaatsten. Bedankt daarvoor!

Liefs,
Elise

De laatste foto's komen snel

1. Natalie & Co.:
    27 december 2014
    Wij zijn blij dat je er weer veilig bent! Bedankt voor al je leuke verhalen die je hebt geschreven om ons op de hoogte te houden.
    X