Naam:
Foto’s:
545
Video’s:

Over mij

Na 14 jaar lang dag in dag uit naar school te zijn gegaan, vond ik het wel even mooi geweest! Ik heb besloten na mijn vwo diploma te hebben gehaald een tussenjaar te nemen en erop uit te trekken om vrijwilligerswerk te gaan doen en om Spaans te leren.
Ik heb al lang de wens gehad om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Eerst was ik van plan dit na mijn studie te doen, maar ik heb besloten om het toch anders aan te pakken. Ik had namelijk ook al heel lang de wens om Spaans te leren, dus waarom niet combineren? en waarom niet gewoon nu?
Van die schoolboeken heb ik wel even voor een lange tijd genoeg gezien, dus het is tijd om de wereld te verkennen!

Over mijn reis

31 augustus vertrek ik richting Bolivia!
Na een tussenstop in Miami begin ik mijn reis in La Paz en vanuit daar ga ik door Bolivia reizen. Ik ben van plan om de pampas te bezoeken, Sucre, de zoutvlaktes en het Titicacameer. Vanuit La Paz wil ik dan weer verder reizen naar Puno om vervolgens in Cusco (Peru) aan te komen!

In Cusco blijf ik vervolgens twee maanden. Eerst ga ik Spaans leren, en na twee weken begin ik daar ook met vrijwilligerswerk.
Na twee maanden vertrek ik weer vanuit Cusco en ga ik via Lima naar Quito (Ecuador) toe. In Quito blijf ik vervolgens nog een maand om vrijwilligerswerk te doen.
Als afsluiter ga ik nog 8 dagen naar de Galapagos eilanden!
En net voor de kerst ben ik weer thuis :-)

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

België, Bolivia, Cyprus, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Hongarije, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Peru, Polen, Portugal, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigde Staten.