Bienvenidos a Bolivia

2 september 2014 - La Paz, Bolivia

Het was een lange reis, maar ik ben nu eindelijk aangekomen in Bolivia!
31 augustus vertrok ik 's ochtends naar Londen, waarna ik bijna m'n volgende vlucht miste naar Miami. Gelukkig was ik net op tijd en vertrok het vliegtuig 10 minuten later.
De vlucht naar Miami duurde iets minder dan 9 uur en was ondanks de lange tijd zitten prima te doen. In Miami ben ik voor 1 nachtje naar een hostel gegaan in Miami Beach, vlakbij het strand. Ik heb niet super veel van Miami gezien omdat ik best moe was en ik pas rond 18.00 uur daar was. Ik heb wel even rond gelopen en het was heel anders dan ik verwacht had. Er liepen bijna alleen maar jongeren over straat en er was heel veel geluid. Langs de boulevard waren heeeel veel lounges, barretjes en clubs. Er was ook heel veel muziek, dat vond ik wel gezellig. Het viel me op dat iedereen die op straat loopt een aparte stijl heeft en dat bijna iedereen daar met zijn/haar lichaam loopt te showen. Ik paste niet helemaal in het plaatje toen ik daar in me reis kleding liep haha. Het was er ook super warm!
Het strand zelf vond ik niet heel bijzonder. Net voor het strand was een soort zand parkje met een outside gym, waar allemaal jongens aan het trainen waren met groepjes toeschouwers eromheen. Dat vond ik wel grappig om te zien.
Ik heb helaas niet veel foto's van Miami omdat me meerdere keren werd verteld geen waardevolle spullen mee te nemen als ik buiten het hostel liep... er hing ook een beetje een vreemde sfeer vond ik. Ik ben blij dat ik een keer in Miami ben geweest, maar ik zou niet zo snel nog een keer terug gaan.

De volgende dag werd ik al vroeg wakker door de jetlag en ben ik uiteindelijk ook maar wat eerder dan gepland naar het vliegveld gegaan. Ik heb ingecheckt en uitgebreid ontbeten en ben vervolgens van Miami naar La Paz gevlogen, wat ook nog eens meer dan 6 uur duurde....
Ik ben dus blij dat ik voorlopig even niet meer hoef te vliegen!

Ik ben inmiddels al een beetje bijgekomen van de reis en heb lekker in het hostel gegeten. Het hostel is erg gezellig! Veel beter dan die in Miami. Het is wel een stuk kouder hier, maar ik ben gelukkig overal op voorbereid :)

Saluditos!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Suus:
    2 september 2014
    Hoi lies, kan me voorstellen dat je kapot bent van zo'n lange reis! En natuurlijk ook meteen zoveel indrukken. Ben blij om te horen dat je veilig bent aangekomen!!
    buen viaje!!
    Liefs Suus (en de rest)
  2. Chantal:
    2 september 2014
    Wat fijn dat je veilig aangekomen bent in Bolivia!

Ik zit klaar voor een foto vanbde zoutvlaktes haha.

Veel plezier!

Gr Chantal
  3. Natalie & Co.:
    2 september 2014
    Jeeh you did it! Stoer hoor. Kunnen wij weer met gerust hart slapen:)
    Quinten heeft al 300x gevraagd waar Elise nu is. Is ze nu al bij de arme mensen? Is ze nu in het vliegtuig? Gaat ze nu ook eten? En toen ik gister vroeg : wie komt er morgen oppassen antwoordde hij met Elise!! Haha slimmerd.
    Ga lekker bijkomen, alles in je opnemen en we lezen graag je verhalen.
    Dikke kus
    Naat& Co.
  4. Rineke:
    2 september 2014
    Fijn om zo'n uitgebreid verslag van je te lezen. Miami valt tegen. Nou, dat weer je dan ook weer! Hopelijk ga je van Bolivia genieten. Eerst de Dead Road goed afleggen. Geniet!Xxx mams
  5. Nella:
    2 september 2014
    Ahh fijn om te horen dat je goed bent aangekomen:)
    Gelukkig was je net op tijd voor je vlucht naar Miami!
    Heeeel veel plezier daar en schrijf snel meer!
    xxxxxxxx